کد خبر: 660009
تاریخ انتشار :

فصل مدرسه و خریدن لپ تاپ برای دانش آموزان

فصل مدرسه و خریدن لپ تاپ برای دانش آموزان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

تابستان به زودی تمام می‌شود و فصل مدرسه و درس خواندن شروع خواهد شد. تبلت و گوشی بیشتر اوقات پاسخگوی نیاز دانش آموزان نیست. خریدن لپ تاپ تازه نیز به بودجه نسبتا زیادی نیاز دارد. بهترین راه حل برای فرزند شما خرید لپ تاپ دانش آموزی استوک است.

اگر قصد دارید سال تحصیلی جدید را با اهداف جدید و کسب موفقیت شروع کنید، پیشنهاد می‌کنم با ما همراه باشید.

مزایا خرید لپ تاپ استوک برای دانش آموزان

چند نکته را باید مد نظر داشته باشید. یک) دانش آموزان معمولا با خود لپ تاپ حمل می‌کنند. دو) شما به سخت افزار خیلی قدرتمندی نیاز ندارید اما برای آینده باید پیش بینی این مورد را داشته باشید که لپ تاپ مناسب کارهای دانشجویی نیز باشد. سه) قیمت یکی از مهمترین شاخصه‌های انتخاب یک لپ تاپ دانش آموزی است.

با توجه به این سه نکته باید سراغ لپ تاپ‌هایی رفت که بدنه‌های محکم، قابلیت ارتقا داشته باشند. در ضمن قیمت آنها نیز باید مناسب باشد.

لپ تاپ استوک لپ تاپ دست دوم نیست! در کشور های خارجی به خریداران لپ تاپ چند هفته فرصت کار را می دهند و اگر آن سیستم نتوانست نیازهای کاربر را برآورده کند و یا با سلیقه آن ها مغایرت داشت افراد می توانند لپ تاپ ها را پس بدهند. همچنین در نمایشگاه های مختلف کمپانی های معتبر سعی در نمایش محصولات و معرفی تکنولوژی های جدید خود دارند و لپ تاپ ها در آن نمایشگاه روشن و مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات بازگشتی توسط مشتریان و سیستم های مورد استفاده در نمایشگاه ها که از حالت آکبند خارج شده اند، به عنوان لپ تاپ های استوک شناخته می شوند و توسط این شرکت ها به کشورهایی که متقاضی این سیستم ها هستند ارسال می شوند.

به راحتی لپ تاپ مناسب خود را پیدا کنید

اگر مردد هستید که چگونه در بین این همه مدل و برند لپ تاپی مناسب برای خود پیدا کنید، این بخش به شما کمک می‌کند تا در میان این همه سایت و پیج اینستاگرامی بتوانید بهترین فروشگاه لپ تاپ استوک را پیدا کنید.

هنگام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی به نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه توجه کنید. فروشگاه‌هایی را برای خرید انتخاب کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت باشند.

12

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم، امکان مشاوره آنلاین قبل از خرید است. همچنین انجام تست‌های لازم قبل از تحویل لپ تاپ و دادن مهلت تست به خریدار از ویژگی‌های بارز فروشگاه‌های معتبر است.

حال بحث لپ تاپ استوک را ادامه خواهیم داد. لپ تاپ استوک به این دلیل که کیفیت ساخت بالایی دارد بسیار مورد توجه است. چراکه بر اساس استانداردهای اروپا و آمریکا ساخته شده‌اند.

علاوه بر کیفیت، لپ تاپ‌های استوک قیمت مناسبی دارند. در مقایسه با لپ تاپ تازه شما هزینه‌ای نصف تا دو-سوم پرداخت می‌کنید. حال یک مورد دیگر را بررسی می‌کنیم. مدل‌هایی از لپ تاپ استوک وجود دارد که قابلیت ارتقا سخت افزاری دارند. این مدل‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید پس از مدتی لپ تاپ را ارتقا دهید و چند سال دیگر نیز از آن استفاده کنید.

مزیت خرید لپ تاپ استوک برای دانش آموزان

  • قیمت مناسب
  • کیفیت ساخت بالا
  • قابلیت ارتقا
  • تنوع مدل

چه برندی مناسب شماست؟

برندهای زیادی در حال حاضر در بازار وجود دارند. در این بین برندهای HP – Dell و Lenovo از محبوبیت بیشتری برخوردارند. بازه قیمتی مناسب و تنوع بسیار بالا محصولات باعث شده است تا این سه برند بسیار مورد توجه باشند. همچنین طراحی ظاهری دستگاه‌ها حالتی صنعتی دارد و در ضمن امکان ارتقا برای لپ تاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

اما نقطه ضعف این سری از لپ تاپ‌ها قدیمی بودن سخت افزار و طراحی ظاهری آنهاست. البته با توجه به کاربری دانش آموزی و دانشجویی بودن لپتاپ، عملا مشکلی وجود نخواهد داشت.

برندهای معتبر دیگری مانند Asus – Microsoft و MSI نیز وجود دارند. اما این برندها به صورت ویژه توجه خود را روی طراحی و تولید لپ تاپ‌های مخصوص بازی گذاشته‌اند. به همین دلیل قیمت تمام شده این دستگاه‌ها نسبتا بالا خواهد بود و مناسب کاربری‌های دانش آموزی نیست.

اگر بودجه کافی در اختیار دارید، قطعا خرید لپ تاپ گیمینگ استوک می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد. چون:

  1. طراحی بسیار زیبا و چشم نواز
  2. سخت افزار قدرتمند و به روز
  3. کیفیت ساخت بالا
  4. پرستیژ و لاکچری بودن

تنها بخشی از مزایای این دسته از لپ تاپ هاست. اما ایراد اصلی که وارد است، قیمت تمام شده دستگاه است. حتی اگر شما دستگاه را به صورت استوک خریداری کنید نیاز به بودجه نسبتا زیادی دارید.

13

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ استوک

قبل از خرید لپ تاپ استوک به ظاهر و کیفیت سخت افزار آن توجه کنید. در ادامه به چند نکته مهم اشاره کرده‌ایم که می‌تواند هنگام خرید لپ تاپ استوک مفید باشد. البته می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب راهنمای تست لپ تاپ استوک و دست دوم مراجعه نمایید.

بازدید ظاهری: حتما بدنه لپ تاپ را چک کنید. محل‌های اتصال، پیچ‌ها و لولاهای دستگاه را بررسی کنید. کلیدهای کیبورد را تست کنید. تمامی پورت‌ها و درگاه‌ها را امتحان کنید. از کارکرد باتری و شارژر لپ تاپ اطمینان حاصل کنید.

تست هارد: تست هارد سلامت هارد و میزان کارکرد آنرا مشخص می‌کند. اگر سلامت هارد ٨٠ درصد به بالا باشد هارد سالم محسوب می‌شود. برای اینکا می‌توانید از نرم افزارهایی مانند Hard Disk Sentinel استفاده نمایید.

تست رم و گرافیک: هنگام خرید تست‌های مربوط به رم و گرافیک را انجام دهید تا از سلامت رم و گرافیک مطمئن شوید. دقت داشته باشید که برخی از مدل‌ها فاقد کارت گرافیک مجزا هستند.

تست نمایشگر یا صفحه نمایش: این تست پیکسل‌های سوخته یا هاله نمایشگر را مشخص می‌کند.

سخن پایانی

پس از بررسی مزایا و معایب لپ تاپ‌های استوک هر برند به شما عزیزان فروشگاهی عالی و خوش نام را برای خرید معرفی می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک با تامین مستقیم کالای دیجیتال استوک اروپایی از دبی چند سالی است که در بازار اینترنتی حضور دارد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت آبیدر استوک و جستجوی محصولات مورد نیاز خود در بخش لپ تاپ دانش آموزی، دستگاهی عالی و ارزان قیمت تهیه کنید.

منبع: https://abidarstok.com/what-is-laptop-stock/

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها